måndag 10 november 2008

Högdräktig Darling






Det är inte lätt att resa sig med en stor mage som är i vägen och lite baktung dessutom. Vi har haft en relativt lugn natt, vi har bara varit ute 6 ggr i natt:-)) Jag tror att jag är tröttare än Darling.

Nu på morgonen satt hon och tittade på Unikko och John Ross (snart 16 år) som lekte med en boll.
Fancy massakerar alla tidningar och river lakarna i remsor
sedan puttar hon ut allt utanför valplådan och lägger sig uppepå:-)Undra om hon tänker göra så med valparna putta ut dem ur valplådan? Hon bäddar mera än Darling gör så vi får väl se vem som får först:-)

3 kommentarer:

  1. Kul med en blogg!! Spännande att se vem som får först av tjejerna, det kanske blir samtidigt :)
    Har uppdaterat hemsidan med nya bilder på guldklimparna, dom är så goa, men nu börjar det bli bra med fart på dom!!
    Ha det gott kram Anne-Lie och Freeze skickar en stor puss till Funny!!

    SvaraRadera
  2. Vi väntar med stoooor spänning på Darlings bebisar!!! Jättespännande med samma kombination, ska bli hur kul som helst att se dessa valpar. Hoppas du får en ny "Noki" ;)

    SvaraRadera
  3. Anne-Lie, jag var inne och tittade på de
    små:-) vilka godingar. Väldigt fina färger och teckningar. Våra älskade DAMP syskon Freeze och Funny är riktiga godingar eller hur. Det går inte att bli sur på min Funny för han vet precis hur han skall linda mig runt sin "tass" när han hittar på bus. För det gör han ofta och gärna:-)

    Anna, Det är en tik som är lika livlig som "Noki" var som valp och hon är också svart så vem vet:-)kanske en "Noki" till:-))

    SvaraRadera