lördag 22 november 2008

Alla sätt är bra utom de..........



Här sitter Darling och ger di och valparna hänger som små "klasar" tagit vid nattamålet kl. 05.20 i morse:-)) De är rejält hungriga de små liven, de hörs när de inte får mat omgående......jösses vad så små kan låta:-) Köbildning.....glöm de:-) här skall alla ha på en gång:-) Det är inte lätt att vara hundmamma:-)

Josefine och Piya har det blivit lättare att välja nu.....:-))))) skulle inte tro det va:-)) En av tikarna har öppnat ett öga och det är den tiken som jag tycker är väldigt lik Lora, hon dessutom vill lägga huvudet vid min hals......känner du ingen det Anna `??? Lora gjorde det som liten.......bland mycke annat tok....men det skall vi inte gå in på......hmmm:-)))

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin bild på mamsen!!! Noki pussade bildskärmen när jag visade den åt henne. Om jag var rik som ett troll, och inte behövde jobba, då skulle jag komma ner omgående och tinga en av Nokis syskon!!! Måste ju bara få skryta om världens finaste hund!!! Hon är den i särklass bästa hund jag någonsin ägt!!! Äckligt söt, smart, nyfiken, följsam & helt underbar!!! Tack än en gång, Yvonne, för att jag fick chansen att äga en sådan hund!!!

    SvaraRadera
  2. Nej det blev inte lättare ;) Kruxet är ju att välja endast EN valp, inte alla, haha ;) Vilka goingar! Kan du inte lägga upp denna bilden på den andra bildsidan också där man kan se bilderna i lite större format =)

    SvaraRadera
  3. Men åhh Anna vad glad jag blir, du som har haft uppfödning och allt......nu blev jag riktigt rörd av glädje:-)))
    Men du vännen, du "går inte av för hackor" du heller:-)))Det är ju så att du fick ett bra ämne:-) och du förvaltade det på ett mycke bra sätt. Jag älskar sådana valpköpare som du Anna:-)) och jag måste säga att jag har många och det gör att det är så roligt med uppfödning:-)) Krama Rödmossingarna från mig Anna.

    Josefine jag ser ingen annan råd än att du får köpa en hel drös:-)))) alla som inte är tingade förstås:-))
    Jag har ett problem vid överföring från Photoshop till hemsidan, ska be min weebmaster att han tar det via sin sida då brukar det gå bra:-))

    Om någon behöver en superbra weebmaster, så kan ni få telnr. av mig. Han är inte bara bra han är trevlig och lätt att ha att göra med. Och som sagt jätteduktig:-)))

    SvaraRadera
  4. Åååh, där har vi mamma Darling i egen hög person! Hon verkar helt underbar, förstår varför hon heter som hon gör! Jag håller med Josefine, hur sjutton skall man kunna bara välja en?? Just nu känner jag för att ta hem allihopa, även Darling! *Hihi*

    SvaraRadera