torsdag 9 maj 2013

Se så mjukt jag ligger........

Först så släpade valpen 2 st nallar i korgen och sedan så la valpen sig uppe på allt. Mjukt och gott efter träget arbete:-D. Nospussar från en liten goding i Izlas kull.

Nu så är det full rulle bland valparna. De har varit ute en del och jag har god hjälp från dem med att luckra jorden ute bland annat hyss de hittar på, för påhittiga är de:O
De är nu så vana vid hantering att de bara ligger lugnt i famnen vid kloklippning och allmän undersökning.
Finns det något ljuvligare än att "snussa" på en valp:-)

Kram till er alla och en god helg.

3 kommentarer:

  1. Hej Yvonne
    Vilken ljuvlig liten valp:D
    Vi är hos vår dotter om du undrar hur jag tagit mig in på din blogg:D Hoppas att du/ni får en skön helg. Vi hörs på telefon som vanligt på måndag Nej det finns inget ljuvligare än att snussa på dina valpar:D
    Lena på Näset

    SvaraRadera
  2. Vilken liten pudding!! Att de redan är så stora, full rulle förstår jag :)
    Ha en skön helg! Ulrika o Leia

    SvaraRadera
  3. Hej vilken liten goding;)) Blicken säger nog - rör inte nallarna , de är mina nu!!!Ha en härlig helg och pussa på valparna från oss, Solveig , Äzzi och Opal.

    SvaraRadera