onsdag 15 maj 2013

Dagens bilder på Izlas och Tessans valparna ...................

Alla 6 på ett kort:-) Det är inte ofta man kan få dessa att sitta så stilla men de hade ätit och
började bli lite trötta. Straxt efter det att jag tagit detta kort sprang Jack förbi och lyfte snabbt som
blixten på benet och kissade på en av sina valpar:-(   Vi har några tikar som är i höglöp var av en är
Jacks dotter och hans speciella favorit, så Jack ville nog markera att valparna var hans för de andra
hanarna. Han blev inte så populär hos mig efter detta, han fick gå in i den stora rastgården där kan han marker bäst han vill tyckte jag:-)

Lite om Tessans godingar




Tessans små gryn är så stora nu att de fick flytta ur mitt sovrum och valplådan till ett valputrymme som är betydligt större så att de kan röra sig lite mera. Det var spännande för dem. men lite svårt att hålla reda på syskonen. Tessan tycker inte att jag skall "fota" dem så hon har ställt sig över sina små
och diar dem så alla syns inte tyvärr:-)  Dessutom vill nog Tessan att vi skall ta kväller, vilket vi också skall göra:-) Sov gott önskar jag mina hundar stora som små:-)

1 kommentar:

  1. Lapphundsvalpar måste vara det sötaste som finns!!! Undrar vem Jack´s favorit är....:) Ha en bra dag!

    SvaraRadera