fredag 17 februari 2012

Nya bilder på de små liven .........



 Fancys tik
 Fancys hane
 Ambras Hane

Ambras hane

Lite smakprov på mina godingar resten av gänget finns under knappen "Till salu"
Titta o njut gott folk för det gör jag:-)
Jag tycker att de är alldeles bedårande mina små busfrön, nu har de börjat få tänder i Ambra kullen och prover dem på sina syskon och busar en hel del.
Fancy kullen har kommit upp på benen ordentligt nu och springer mig till mötes när jag kommer:-) 
Detta är en underbar tid med valparna och fort går utvecklingen på dem, man ser skilnader från till dag:-)   

Stor kram från Yvonne

10 kommentarer:

  1. Vilka godingar du har där!! Lyckost dig
    som får umgås med dem varje dag....

    Kram Frida, Elvis o resten av fam i Lenhovda

    SvaraRadera
  2. Oh så söta!!!!!!!! Jag skulle nog sitta på golvet hos dom mest hela tiden;-)))
    Kram från Solveig.
    Nospussar från Äzzi o Opal.

    SvaraRadera
  3. Aha, nu vet jag varför matte sitter så mycket framför datorn, hon kollar ju på alla söta valparna! Puss från Leia

    SvaraRadera
  4. Men gud så söta de är:D Det är som du skriver Yvonne att de är bedårande söta, mulliga oh alldeles ljuvliga:DD. Jag kommer den 28 febr. bara så att du vet, jag längtar till att pussa o snussa på dina valpar.
    Vi flyttar vi också snart nu:-D, så i nästa kull har vi kommit överens om att köpa en valp av dig ÄNTLIGEN:-D Jaa du vet:D Jag är så glad:D
    Lena med familj i V-rum (ett tag till).
    Vi ses vännen

    SvaraRadera
  5. Åååååh!!! Vi räknar ner här!! Nästan så att man kan välja redan nu ju! FANTASTISKA är de!

    SvaraRadera
  6. Såå söta! Vi räknar också in, bara några dagar kvar:-o. Jag tittar o tittar och vill ha allihop:-o
    Kram från oss I Norrköping

    SvaraRadera
  7. Helt underbara!!!
    Man bara vill haaa....
    Kramar och nospussar
    från Anne-Marie och Jason

    SvaraRadera
  8. Åhh Yvonne vilka små "björnungar" hur ska man kunna välja 1 av dessa gosiga valpar????
    Vi ses nästa helg och vi längtar också, ska bli så spännande och roligt att få komma tillbaka till dig och träffa dessa små, som fanns i tikarnas magar när vi var hos dig sist.
    Stor kram från Siv med familj i Gävle.

    SvaraRadera
  9. Gry, Milli og Tjorven22 februari 2012 kl. 11:22

    Noe så innmari nydelig. *sukker*

    SvaraRadera