söndag 12 februari 2012

Fancy´s kull 2,5 vecka gamla.......

 Fancy diar sina små knubbisar 
 Här är de mätta och belåtna:-)

Nu börjar de vakna till och vill undersöka sin omgivning lite

Jag är rätt säker på att Fancy har gräddmjölk eftersom hennes valpar är stora och knubbiga. De är
faktiskt bara 2,5 vecka gamla och har lite svårt med balansen i bland men stora o grova är de. Fancy tyckte att nu var det hennes valpars tur att komma ut i köket:-) för när jag bar in Ambras valpar så pratade hon väldans mycke så jag förstod att nu var det faktiskt hennes valpars tur tyckte hon:-) 
Min Fancy går inte av för hackor som man säger, hon talar om när hon har egna ide´er :-)

Njut gott folk av 2 gäng med goa goa valpar Ambras och Fancy`s 
Yvonne

8 kommentarer:

  1. Åååå, vilka knubbisar o fina mamma Fancy!

    SvaraRadera
  2. Flera sötnosar!!!Har du tid till annat än gosa med alla småtrollen?!!De är ju väldigt söta!!
    Många hälsningar från Solveig med fam.och Äzzi o Opal.

    SvaraRadera
  3. Guuuu så fina de är! Ambras också! Längtar efter att komma till er, bara 10 dagar kvar nu!

    =)

    SvaraRadera
  4. Men Yvonne vilka knubbisar, jag förstår att Fancy gumman har gräddmjölk:D
    Så söta och goa.
    Pussa på dem tills jag kommer, fast du gör väl inget annat just nu eller hur Yvonne:D
    Stor karm från Lena i V-rum

    SvaraRadera
  5. Det var jo noen skikkelige "chubby" go'troll da:o) Morsomt at Fancy gir klar beskjed om at hennes valper også skal ut på kjøkkenet litt:o)

    SvaraRadera
  6. Alltid lika underbart med lite valpbilder!
    De ser sååå gosiga ut....
    Kramar från Frida m Fam i Lenhovda

    SvaraRadera
  7. Hej Yvonne! Gud vilka små sötnosar. Jag tog bilderna och lade upp dem på min blogg men länkade självklart till din hemsida,hoppas det gick bra annars får du säga till så tar jag bort dem.
    Kram från Gina,fam.Piel och Rocky i Mjölby

    SvaraRadera
  8. Hej Yvonne
    Vad härligt att du lägger ut bilder på som små godbitarna. Vi undrar sååå vilken som ska komma och titta på den 24:e.. vi längtar.
    Vi gissar att det är den mörkaste av de bruna - stämmer det?
    Vovkram från Söderköping

    SvaraRadera