tisdag 2 juni 2009

Fancy har valpat.....

Min goa goa Fancy har valpat och 9 st blev det:-)) 3 tikar och 6 st hanar. Alla mår bra och Fancy är helt fantastisk tycker jag :-)) Som vanligt är det rörelse i hennes valplåda och hennes försök att gräva ner de små sitter i:-)) får verkligen inte lämna henne i långa stunder.

Jag återkommer med mera nyheter om alla valparna, som växer och mår bra:-)

Ha det bra alla och tack för alla namnförslag:-)) det var kul att läsa alla förslag som kom in på mailen och bloggen.

Nu måste jag ila till valplådan;-))

7 kommentarer:

  1. Hej Yvonne
    Grattis grattis till de nya Rödmossingarna:D
    Vilka produktiva tikar du har som alltid får stora kullar
    Jag hör av mig i veckan får du bjuda på kaffe och jag kan pussa på de små:D

    Kramar i massor från Lena med fam.

    SvaraRadera
  2. hei yvonne
    jaahasitten tuli pentuja.
    ranttu sun fancy. ei kelvannu vanha koira(vempula) mutta nuori poikuuden omaava kelpas heti(funny)..
    onnea emälle ja nuorelle isälle
    halaukset täältä t vempula ukki,satu ja risto

    SvaraRadera
  3. Jo, se on ranttu minun tyttö Fancy:-) Funny sai flirttailla hänen kanssa.
    Niitä tuli 9 kpl, 3 narttua ja 6 urosta. Ne ovat taitavia Fancy ja Funny.
    Ja minä sain parittelun Paukapää pojan kanssa:-)
    Terveiset Vempula ukille ja Cutri isoäitille, he ovat tehneet hyvän työn Funnyn kanssa.

    Paljon halauksia Rödmossa Yvonnelta ja Funnylta

    SvaraRadera
  4. GRATTIS Funny till 9 valpar från en stolt stora
    syster hi hi hi och faster!!Som även samlar på blåa band ;)En väldig fin färg tycker matte!
    Smarty´s Pandora "Alice" Santos dotter blev
    BIR-valp i Vänersborg i dag!
    Massor av kramar fråm Mariestads ligan!!

    SvaraRadera
  5. Anna, Alex och Noki7 juni 2009 kl. 01:40

    Grattis Yvonne! Världens bästa uppfödare! Som inte bara bryr sig om hundarna som kommer från uppfödaren, utan även om familjen som helhet! Stort tack för ditt stöd i mitt elände! Jag uppskattar verkligen dina samtal, och du betyder enormt mycket för mig just nu!

    SvaraRadera
  6. Tack alla ni för gratulationerna till Fancy´s alla valpar:-) Å du Anne-lie vänta du, snart haglar certen över dig:-) Tror att Freeze kommer vad det lider med mera massa och volym i kroppen, se på deras mamma Cutri vad snygg hon har blivit när hon blev äldre. Grattis till också:-)

    Anna du är min vän och vänner vårdar man, inte bara vid glädje utan även när livet är lite tufft och speciellt då.
    Skönt om jag kan vara lite stöd för dig nu. Vi hörs tjejen kram på dig.

    SvaraRadera
  7. Hej hej min vän.
    Som vanligt när man går in på din sida så förundras jag av din sprudlande energi, var hämtar du den måntro?
    Gratulerar dig till både valpar och cert.
    Massor med kram från oss i Enviken.

    SvaraRadera