onsdag 3 december 2008

Änglar finns de........

I dag har jag haft besök av en ängel:-) Maud Dahin. Hon kom hit med lilla Välensjöns Ambra som har varit kvar hos Maud i 4 veckor medans mina tikar valpade.
Hon hade dessutom med sig hemmalagad mat i portionsförpackning 12 st middagar + en stor Jansson frestelse!!!!! Det var bara att lägga in det i frysen. Vilken tjej:-)))) Jag blev jätteglad därför att matlagning inte står som en prioritet ett just nu. Risgrynsgröt har varit min middag i 3 dagar i följd nu:-)
I dag har jag ätit oxfile med klyftpotatis som Maud hade med sig mmm..........vad gott. Tusen tusen tack Maud för detta:-)) du är bara för go:-))

Lilla Ambra kom in som den lilla drottning hon är, lugn trygg och oerhört nyfiken:-)) Bästa polaren blev min "olderman" John Ross de är lika stora :-)) Tack Maud för den goa lilla tös:-))

4 kommentarer:

  1. Snacka om en riktig vän!!! Henne ska du vara rädd om!!!

    SvaraRadera
  2. Den dära Maud verkar ju vara en omtänksam människa =)
    Jag är ju glad i bilder som du kanske märkt, så ett kort på den nya kennelmedlemmen vore roligt, tror säkert fler håller med mig ;) Lite extra roligt för min del eftersom hon är 12 veckor gammal så kan man kanske se ungefär hur min blivande valp kommer se ut i storleken när jag får hem min =)

    SvaraRadera
  3. Jaa hon är en riktig go och omtänksam vän och jag uppskattar henne väldigt mycket både som vän och kollega:-))

    SvaraRadera
  4. Nu blir jag lite generad, tack för alla fina ord men små sår och sina vänner ska man vårda ömt.
    Här uppskattades snön också. Det verkar som om det bara är jag som saknar Ambra lite men vi vet att hon har det bra och hon verkar kommit in i flocken väl.

    SvaraRadera