onsdag 25 februari 2009

Är tillbaka efter en del datastrul............

Hej igen alla :-) Det är ett tag sedan jag kunde skriva, har haft problem med kontakt med telefonnätet där jag har mitt bredband:-(.


Först måste jag gratta Rödmossa Eliot och Ann-Helen för att ha klarat av anlagsprovet i viltspår.........GRATTIS GRATTIS vad duktiga ni är :-)))


HD-resultat: Rödmossa Kivas har HD-A, kanon bra. Han är efter Tea och Jack
sedan har vi systern Rödmossa Kilti, ögon UA.


Har även varit i väg och HD-rtg Funny och Rödmossa Katitsi igår så nu går vi och väntar på resultatet.


Äzzi är parad se under knappen "Valpkullar planerade...."


Jag kommer att svara på alla mail som jag fått under tiden, om ni inte hör något ifrån mig, hör av er. Ibland lägger sig mail med bilagor (kort)till mig på webbmailen och där ligger de några dagar sedan försvinner de och eftersom jag inte har kunnat kolla detta kan några mail ha försvunnit.

4 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att se ett livstecken från dig, Yvonne!!!

    Vi ska flytta, men jag skickar flyttkort sen. Inte så långt den här gången, bara tvärs över gatan...

    Hundarna mår bra, även om Alex anser att alla tikar är löptikar. Han är extremt knask, och jättejobbig faktiskt...

    Ha en god fortsättning nu!

    SvaraRadera
  2. Men vad skönt att höra att du lever, vi har varit oroliga för dig när inte telefon heller fungerade.
    Här är allt bra och livet flyter på som vanligt. Vi har varit i vår stuga i Jämtland under sportlovsveckan och åkt skidor och upptäckt nya muskler:-)
    Stor kram till dig Yvonne från Lena med fam.

    SvaraRadera
  3. Åh, äntligen livstecken från dig Yvonne! :)
    Började ju nästan undra iom alla vildsvinen i området ju..

    Jag skulle tippa på att mitt mail med foton på Qira försvunnit vid det här laget, no probs, jag överöser dig med nya! Muahahaha!!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Jaa äntligen lite ordning på torpet:-)
    Jag ringer dig en dag Anna för att kolla läget:-)
    Vad bra om ni vill skicka era mail med bilder igen, eftersom de inte finns kvar:-(
    Ska sätta mig och lägga in alla bilder jag har fått de senaste dagarna, så kul :-) Tack alla ni.
    Piya jag har inte blivit uppäten av vildsvinen. Men det stod en ung rävhane och kollade på mina löptikar härom dagen. Han stod bara ca 1m från grinden på framsidan. Men då blev Santos riktigt sur och fullkommligt vrålade åt honom att det det faktiskt var hans tjej:-))
    Så den söta rävpojken sprang iväg:-)

    Kramar i massor till er:-))

    SvaraRadera