onsdag 20 juni 2012

Lite kort på Ullis och Jacks valpar.....

Valparna är nu 7,5 vecka och i morgon skall de veterinärbesiktas, vaccineras och chipmärkas och snart är det dags att flytta till sina nya hem. Tiden går så fort och de utvecklas så snabbt och jag skulle vilja ha kvar dem allihop för de är så goa:-) 

 En av hanarna
 Alla stilar är tillåtna tycker den här lille hanvalpen tror att det är Kezo, han ålar sig fram i gräset:-)
 Lilla Loreen vinkar
 En liten sötnos som är på språng
 Lilla Diezel pussar på Qarisma
 Jag undrar just vad dessa två viskar om:-), söta är de i alla fall
 Qarisma är en populär lektant till valparna:-) hon tillåter allt bus:-) 
Försökte få med hela gänget men de är inte stilla så länge att jag hinner ta en bild på alla 4 

Håll tillgodo gott folk
Yvonne 

6 kommentarer:

  1. Oj vad de är söta! men kan det bli annat med sådana föräldrar <3
    Hälsningar
    Anne-Marie o Jason

    SvaraRadera
  2. men gud så söta längtas till våran kommer <3

    hälnigar Ebba Hellström

    SvaraRadera
  3. Tänk vad de har växt sen vi myste med dem då de var tre veckor gamla! De ser helt
    ljuvliga ut...

    Trevlig midsommar önskar Lenhovdagänget

    SvaraRadera
  4. Åååh så fin min lilla Kezo är!! :)
    Längtar så mycket tills jag får hämta honom.
    Hälsningar Kristin! :)

    SvaraRadera
  5. Så utrolig vakre små "pelspølser" du har Yvonne, selvom jeg ikke skal ha flere enn mine to, så blir jeg jo helt valpesyk når jeg ser bildene dine:o)))

    SvaraRadera
  6. Super söta! Man blir så förtjust då man ser dem :)! Jag skickar kort och mail snart på vår tik :)! Hon är underbar så ni alla som snart får hem eran valp har verkligen något att se framemot! Kram Martina

    SvaraRadera