lördag 3 december 2011

Nu hoppas vi på valpar ...............

Rödmossa Fancy är parad med Paukapää Funny och Välensjöns Ambra är parad med Rödmossa Ukimo "Kimmo", bägge kullarna beräknas födas i slutet på januari.
För mer info och bilder gå in under knappen "Valpkullar nu och planerade" .

Idag har vi fått lite snö:-) som försvann lika fort som det kom ner. Om jag finge bestämma skulle jag vilja ha snö så där en ½ m ungefär :-)

Ni får njuta av vintern inne istället, en trevlig helg önskar jag er alla:-)

Kram från Rödmossagänget gm Yvonne

6 kommentarer:

  1. Hej Yvonne
    Håller tummarna att det "tatt sej" och att det blir ett gäng goa Rödmossingar i januari:D
    Vi kommer på fredagkväll vid 18 tiden, blir det bra? :D
    Du är som jag, älskar snö så jag längtar jag med:-) men en ½ m vad kanske att ta i för min del eftesom det är jag som skottar:-(
    En stoor kram till alla "I miss you"
    från Lena med familj i V-rum

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Va roligt med valpisar igen :)
    Jag är som du, jag vill ha massoooor med snö! Annars får man inte den riktiga jul/vinterkänslan.

    Ha det gott, så hörs vi!
    Många kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Hej Yvonne
    Vad roligt att det kommer nya Rödmossingar.
    Du har äntligen fått Ambra att stå still så länge att hon blev parad:-))) kommer ihåg att du berättade om trollet vid de andra gångerna som hon skulle paras, så vi skrattade år fialotta:-)
    Ser verkligen fram mot att se vad den tösen ger tillsammans med "pingpongbollen"
    Fancy har ju varit med om detta förut och hon älskar ju att vara mamma så det har nog tagit sig eller hur?
    Puss o kram från Emma i Växjö o mina/dina fyrbenta:-)

    SvaraRadera
  4. Jätteroligt att det kommer valpar! Som vi har väntat!

    Vi ses snart!

    SvaraRadera
  5. Vi väntar också med spänning på dessa valpar.
    Håller tummarna för att det har tagit sig:D

    Kram från fam. Linderot

    SvaraRadera
  6. Håller tummar och tassar att det blir valpar :)

    Lotta & Flisan

    SvaraRadera