torsdag 18 augusti 2011

Nya bilder på Safirs busungar:-).........

Hane

Hane


Tik


Jösses Amalia vad dessa 6 veckors valpar är glada och pigga, Emma hade fullt "sjåå"att få med valparna på bild. De var som "ostbågar" ville bara pussas ena stunden med mig och
nästa med Emma och om detta inte fungerar kan man ju alltid springa rakt in i kameran.
Att sitta fint eller att stå fint tyckte de inte var roligt just då.
Ni får hålla tillgodo med dessa bilder på trollungarna för pigga, glada och helt bedårande är de. Emma och jag fick oss många skratt åt busungarna:-)

Tusen tack Emma för hjälpen du är bara bäst:-)

Flera bilder finns under knappen "Till salu"
Kram från Yvonne

6 kommentarer:

  1. Oj oj oj vad de är söta, jag blir sååå sugen.
    Men vi har ju två godingar själva och det räcker väl med det.....tror jag:)
    Vi har haft en underbart skön sommar med bad och massor med sol. Fästingar, mygg och knott hör visst till. Elajsa har börjat med att "noppa" mig när jag tar bort fästingar hon vill väl hjälpa till. Ixi lägger sig med STORT besvär och vääldigt långsamt för det är såå tråkigt att vara still.
    Elajsa har också lärt sig att skälla med munnen full av vatten, det låter fruktansvärt roligt.Hoppas att er sommar varit fin också och att alla varit friska. massor med kram från oss alla.

    SvaraRadera
  2. Så söööta. Man skulle vilja allaihopa, men det skulle se ut att gå ut med alla dessa småttingar i koppel på en gång. Alla vill åt olika håll:D Men söta att titta på är det och en skulle man ju väldans gärna vilja ha. Han är inte övertalad ännu min man, men mjuknat har han för nu brukar han också titta på dina troll nu Yvonne:D Vi får hålla tummarna att han säger ja en dag, för en valp av dig skall jag bara ha :D Ja du vet ju vad jag menar:DD
    Kram från Lena i V-rum kommer i nästa vecka som vi sa. Vi ses vännen:D

    SvaraRadera
  3. Hej Yvonne
    Vad de växter och frodas de små valparna. De är så söta.
    Nu är det bara 1 vecka kvar tills vi får hämta hem vårat gull:-)
    Vi ses snart stor kram från
    Anna Larsson från Skåne

    SvaraRadera
  4. Ååå! Att de har vuxit så mycket sen vi var och hälsade på dem! Så söta! Måste komma snart igen :) Kramar fån oss å ge mamma Safir en extra ;)

    SvaraRadera
  5. Åhh vilka godingar, de växer fort nu ser jag.
    Förstår om de inte vill sitta eller stå stilla,
    Vilken liten valp gör det:-)inte våran Rödmossing i alla fall, hon är på livets upptäcksfärd ständigt ser det ut som:-)Du sa när vi hämtade trollet att det är fullt ös...metvetslös:-) Det stämmer väldigt
    väl:-)
    Jättekram till dig Yvonne och alla Rödmossingar från Keity o Lars

    SvaraRadera
  6. Åh vad sötnosarna växer!!Förstår att livet går på högvarv nu med alla glada valpar!!
    Både Äzzi och Opal leker mycket nu,jagar varandra trädgården runt i rasande fart,det är väl skönt när det inte är så varmt.
    Ha det gott,hälsningar Solveig.

    SvaraRadera