lördag 15 augusti 2009

Han har gjort det igen---------:-))

Min goa Paukapää Funny fick Ukl 1, Ukk 1, Ck och har tagit sitt andra CERT och sitt andra CACIB han blev BHKL 1 och BIR :-)) i Norrköping i dag. Vilken fantastisk unghund jag har. Som vanligt stod han på bakbenen och skulle pussas på domarn, Funny fick väldigt bra kritik av domarn:-) kan pussarna ha haft inverkan tro:-))))


Vi tänkte inte åka på morgonen, vi var trötta både Funny och jag vi hade varit utei skogen i går och bl.a. cyklat en lång vända och lagt ett långt spår och dessutom kunde vi inte sova- Svalorna har byggt bo på min vind, och de var väldigt aktiva i natt.

Men vi masade oss i väg ialla fall och fick en jättebra utdelning:-))



Puss på dig älskade Funny:-))

10 kommentarer:

  1. Ingela Örtengren15 augusti 2009 kl. 17:28

    Ja han var ju så fin din grabb!Kram på er/Ingela&Fina

    SvaraRadera
  2. Anna, Alex, Paddy och Noki15 augusti 2009 kl. 18:32

    Stooort grattis från hundgänget på Mariehem!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS GRATTIS igen ;o)
    Puss på nosen från syrran Freeze som vill bli lika snygg som brorsan :o))

    SvaraRadera
  4. Tack alla ni för gratulationerna, visst är jag glad att det gått så bra med min "Funny boy"
    Tack tack och många kramar från mig och en massa blöta pussar från Funny:-))

    SvaraRadera
  5. Grattis igen!!!
    Som du förstår är de väldigt glada ända uppe i Tervola med.
    Jag gläds med dig och Funny. Stor kram från oss!

    SvaraRadera
  6. GRATTIS!
    Gu vad kul ta hand om er! Kram Carina O Nero

    SvaraRadera
  7. Gratulerer masse til dere fra Milli og meg også!!!!:o) Så gøy, også synes vi det er flott at du deler det med oss på bloggen din:o)

    SvaraRadera
  8. Jaha då är hon på tapeten igen allas vår Yvonne. När jag går in och läser om hur hon far fram genom riket på utställningar,jobbar med valpfödslar, valputlämmning och gud vet vad, då känner jag mig som en stor soffpotatis=). Men vi gratulerar dig och hundar till alla segrar det är du värd. Jag känner att det börjar bli dax för ett besök och titta till "vår" tjej. Jag hör av mig när jag tagit mig upp ur soffan=)

    SvaraRadera
  9. Vad du håller på, Yvonne :) Lovar att jag ska komma och fixa med din dator, vilken dag som helst/Lasse

    SvaraRadera
  10. Hi HI inte visste jag att du var en soffpotatis Maud, man får faktiskt ha ont när man är opererad i foten som du är. Hoppas att du snart är frisk och pigg för nya äventyr:-)
    Lars och Maud ni är alltid välkommen och hälsa på och Lasse det behövs verkligen en genomgång av min dator snart, den är så seeeeeeeeg och snart misstänker jag att jag får en krasch igen!!!!!

    Tack alla ni för gratulationerna till mig o Funny boy:-)))

    SvaraRadera