måndag 26 januari 2009

En hälsning från Rödmossa Dimma.....




Hej Yvonne! Här kommer en liten hälsning från vår numera 3åriga tjej (tiden går fort!) Dimma! Underbart glad och god tjej som verkligen förgyller våra liv! Måste tacka för en fin tjej från rödmossa, och blir det någon mer lappis i framtiden (vilket inte är omöjligt) så tänker jag absolut vända mig till dig igen. Vi bor numera i Eksjö, men längtar ut till landet så vi får väl se när det blir av! Här är lite bilder på en snögalning!Mvh Emma & Dimma

4 kommentarer:

  1. Hej Emma
    Tusen tack för mailet och korten på Dimma, vad fin hon har blivit:-)
    Hon är som alla "lappisar", tokig i snö:-))

    Hon påminner en del om Äzzi, halvsystern :-)

    Lycka till med ev. utställning i sommar.

    Skall åka till mamma Raisu i kväll:-) hon bor hos en jättetrevlig fam. här i Virserum och har blivit "kakhund" på ålderns höst:-)))

    Ha det bra Emma

    SvaraRadera
  2. Ååh, vilken härligt gräddig färg Dimma har!
    Jättefin!!

    SvaraRadera
  3. Men vad fin hon är. Hon är sin mor upp i dagen lika söt och fin som Raisu, hon låter som om hon vore lika go och snäll som sin mamma också.
    Träffade Raisu och Gerd härom dagen.

    En dag skall jag köpa en sådan hund av dig Yvonne, när jag inte jobbar så mycket:-))

    Ha det bra kom snart och hälsa på med dina hundar.

    Agneta med fam. i Virserum

    SvaraRadera
  4. Tack allihop! Hon är en ängel! Härligt att Raisu blivit kakhund, jag funderade lite kring vart hon tagit vägen :)

    SvaraRadera